Keff uppdatering

Seg uppdatering my bad! Lite helg sammanfattning då såhär i vanlig ordning på en måndag..

Fredagen. Hade jag tänkt att bara vara hemma hela kvällen framför tv, men det blev inte riktigt så. Drog hem till Kenny där han kickade fest, var dock nykter hela kvällen, men hade skit trevligt iaf. Dansade flamsade runt som jag hade druckit hela kvällen. Mår jag sådär bra i nyktertillstånd alltid kommer jag aldrig mer dricka, så värt att vakna upp på lördagen god och glad som kexchoklad!

På lördagen drog jag och åt pizza med Daniela och Sanne sen hem igen, sen kom Amanda på middag. Eftermiddagen drog vi hem till några bekanta till Amandas mamma drack lite rödtjut sen vidare hem till Emil s där det var en del folk. Bärsen tog slut så jag Amanda och Jackob drog vi till Tammys drack en bärs sen vidare till luffar bedarö där det bjöds på lite dans och shit. Kvällen slutade hemma hos Emil S sen drog jag hem och däckade med engång...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!