för att jag har så fruktansvärt tråkigt och inte kan sova

1. Hur gammal är du om fem år? 27 fml
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Fader min
3. Hur lång är du? 174 centimeter
4. Vilken är den senaste filmen du sett? half baked
5. Vem ringde du senast? Tove
6. Vem ringde dig senast? Gustav
7. Vem fick du sms av sist? Angelica the king
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS hatar att prata i telefon
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda och separerade
10. När såg du senast din mamma? I går kväll
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du i dag? 13 Oo
13. Vilken är din favoritjulsång? Ja vene typ.. rudolf
14. Vilken är din favoritplats? Min stubbe i skogen vid pappa
15. Vilken plats föredrar du minst? oj jag vet inte..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? på kåken
17. Vad skrämde dig om natten som barn? mogolider och spindlar
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Angelica.. hon får mig alltid att skratta
19. Hur stor är din säng? 140
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i panties
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Only Nynäshamn
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota!
26. Är du social? Bara när jag känner för det
27. Vilken är din favoritglass? twister
28. Vilken är din favoritefterrätt? Morotskaka
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk!
32. Sover du på någon särskild sida? Alltid till vänster
33. Kan du spela poker? Såklart jag kan
34. Tycker du om att mysa/kela? Njaa not my cup of tea
35. Är du en beroendemänniska? Nej! det ända jag är beroende av är mitt lypsyl
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Sara Hultin
38. Kan du några andra språk än svenska? Kan knappt svenska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp
40. Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET hatar att bada i pooler
41. Vad spenderar du helst pengar på? Sprit
42. Äger du dyrbara smycken? alla smycken jag får tycker jag är dybara
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? JERSEY SHORE
44. Kan du rulla med tungan? Ja! vem kan inte?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mig själv! annars angelica
46. Sover du med gosedjur? Nope too cool
47. Vad har du för ringsignal? Pass heter den
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Aa det finns nog någonstans
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En strumpa
50. Flirtar du mycket? nej inte min grej
51. Kan du byta olja på bilen? haha finns det ens olja i en bil
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? fuck no
53. Vilken var den senaste boken du läste? robinson
54. Läser du dagstidningen? Världsbladet np
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? dansar inte nykter
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? bandit rock
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? säkert mitt namn
59. När var du i kyrkan senast? Oj det minns jag inte
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Arne spets
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? max två dagar tror jag
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? pappa idag, när han hämtade ett glas vatten åt mig
64. Har du varit med i tidningen? många gånger
65. Vad är det konstigaste du ätit? varför ska man äta konstiga saker?
66. Vem såg dig naken senast? hemligt
67. Vad är det för färg på din tandborste? grön/vit ofc
68. Hur imponerar man på dig? man ska vara bra skön
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Angelica Tove
70. Har du någon piercing? i öronen
71. Din största vinst? 500 på bingolotto!
72. Civilstånd? FRI FÖR FAN
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? face, aftonbladet, existenz
74. Är du fåfäng? verkligen inte
75. Ångrar du någonting du gjort? dumt att ångra något man har gjort. gjort är gjort liksom
76. Hur gammal är din pappa? 57 tror jag
77. Vilket är ditt drömjobb? snut
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Resa mera tror jag och skaffa massa hundar
79. Vad har du haft för husdjur? Katter kaniner och fiskmåsar
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag är världens hypokondriker, är beroende av lypsyl och har svin svårt för att öppna mig och vara seriös
81. Svär du ofta? Hela tiden
82. Sverige när det är som bäst? vintern, fast sommaren i sverige är oslagbar
83. Kan du åka slalom? Nej för tusan!
84. Vad har du ätit i dag? köttfärslimpa, potatis med gräddsås och lingonsylt
85. Vad har du för utbildning? gymnas.. knappt det
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? mina läppar och tå
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? who gives a fuck
88. Vilken är din bästa egenskap? Bra lyssnare
89. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag ALLTID måste pilla på saker blir rastlös efter bara någon minut
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Hitler bobban
91. Saknar du något? Nej inte direkt
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Skit viktigt! man får ju paket
93. Vad gör dig ledsen? När någon nära mår dåligt
94. Vad gör dig glad? Just nu är det
95. Har du varit gift eller förlovad? haha fuck no!
96. Vad ska du göra i helgen? Om jag inte är sjuk blire häng och sanne och bio på lördagen
97. Vad är det knasigaste du gjort? Har gjort en del sjuka saker i mina dagar så svårt att nämna en specifik grej
98. Vad har du för laster? Ja vene
99. Vem är din förebild? Mormor
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? rulla tummarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!