Lördag

igår var de tänkt att vi skulle kröka gärnet hos tina, men pga lite knas som hände under kvällen så blev planerna inte som vi planerat. så slutade med att jag tessie och sebbe gick hem vid kvart i elva och langa däckmode hos mig.

ikväll var de tänkt att vi skulle ha middag hos tina och sen utgång, men jag och tessie bangar nog på de och hittar krök på annat håll!

Just nu sitter vi på pappas jobb och steker lite.. tove lirar ukulele och tessie sitter och spelar the sims 2 djurliv! ingen härlig kombination. dom sitter och tjaffsar om vem som spelar finast och jag som vanligt sitter mitt emellan båda två snäll som ett lamm!

Tessie säger : oh vad fint du spelar tove. (ironi)
Tove säger: mm ungefär lika fint som ditt hus (ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!