jahajja

vaknade 09.00 i morse och var hur pigg som helst dock riktigt sjuk. så skrev ett medelande till min chef och sjukskrev mig eftersom jag har så ont i halsen och febrig:/.. så idag har jag bara kollat tv, sebastian kom vi halv ett tiden så vi lagade pytt i panna med ägg och mackor till. ja jävlar vilken kock jag var. gott blev det! sen kollade vi på lejonkungen och har sovit!
skickade precis i väg honom för att inhandla lite svull till ikväll:)  så kvällen ser ut som så, klockan nio blir det dh. sen slagg ska försöka pallra mig upp till praktiken i morrn! LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!