kaboooom

idag har jag hunnit med en hel del, jobb som vanligt mellan 10-14 . sen kom morfar och hämtade mig.
vi skulle upp till haninge och fixa nytt leg och pass till mig, eftersom klumpiga jag hade lyckats slarva bort mitt leg bra där!!
när vi var klara med de passade jag på att införskaffa mig nya skor. hittade äntligen ett par converse i rätt storlek och rätt färg dessutom!! var dock tvungen att åka upp till länna, när vi väl var där passade vi på att hälsa på tove @ WORK! hon är så duktigt hon..

skorna jag köpte:

även ett svart nagelack som jag precis har målat på






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!