bortgjord

igår vid halv tio när jag precis hade somnat begick jag ett stortmisstag..
min chef ringde och vart så upprörd för som jag skrev, hade precis somnat och hatar när någon väcker mig !
så jag skickade ett sms till hanna trodde jag, men i självaverket kom de till min chef

" vad tänker min chef med när han ringer halv tio på kvällen!"

sen ringer jag upp min chef fort som fan och ber om ursäkt... han lät lite besviken så hoppas att han inte skäller ut mig idag på jobbet. FÖRLÅT MATTIAS! OM DU LÄSER DETTA

som tur var att jag inte skrev något annat, för var riktigt sur..

står och jobbar för fullamuggar just nu!

tobias påpekade precis min skjorta jag har på mig, hade spillt ketchup på armen sen när han drar upp skjortarmen så är jag alldeles vit på hela under armen och självklart ska dom tro de värsta!

" aaaaaaaa skarr du har sarre på armen "
"neeeeeeeeeej det är tandkräm, borstade tänderna för snabbt idag"

men som vanligt tror dem inte på mig..

HAhabahahahahahahagaha<ha<ghaghaghsasdbfaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!