Det avgörande är inte hur gammal du är, utan hur du är gammal.

Godmorgon världen. Mår fortfarande som en påse skit, halsen gör ont hostar och har feber.. Men tänkte att lite träning skulle göra det bättre, så satte igång med armhävningar och sit ups, sen på med boxningshandskarna började så smått men sen efter redan 2 min höll jag på att tuppa av, hjärtklappning och var nära på att svimma så de var lika bra att lägga av.

Så nu har jag slängt i mig en stor skål med havregryns gröt och ett glas mjölk och två mackor. ska åter gå till sängen och kolla film och försöka sova lite.


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahahahahahahahhahaha ja dör på dig

2010-11-29 @ 01:29:12
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Ida

mums :)

2010-11-29 @ 01:46:57
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!