Vänskap är som spår i sanden. Det måste ideligen trampas upp.

min äckliga visdomstand har tagit över mitt liv just nu. satan vad ont jag har, tror jag har lyckats fått feber också. så har legat hemma och kurerat idag. hoppas fan jag mår bättre i morgon för då ska jag till arbetsförmedligen på ett möte där innan de måste jag ha styrt upp mina arbetsintyg från dom olika ställerna.
jaja however nu ska jag lägga mig ner och kolla på en film hade jag tänkt. later

juste och om jag mår bättre ska jag med hanna upp och agera häst skötare när hon ska hoppa. kan vara kul vill klappa lite på bazze


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!