Middag

Ska straxt kila iväg på middag hemma hos Mickis med Angelica och Frida ska bli mycket trevligt vad det bjuds på blir en överraskning! En flaska vin har jag bett Angelica att köpa åt mig också. Så nu sitter jag här färdigfixad och inväntar bussen! Under dagen mötte jag och Angelica upp Jacob på en pizza på ph... gör lite ont nu i efterhand då jag har slutat att äta bröd och sådanna onyttigheter och de blev både en pizza och en schåla! Så nästa vecka blir det stenhård träning med Isabell.. aja nu måste jag plocka ihop lite ! tjing

bilder från morsans keffa webcam




why so serious?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!