..

ja nu sitter man här igen.. helt tanke spridd om vad som händer runt om i världen YN

fan alltså fakkar ur , vart fan är snön?! jaru inte i nynäshamn iaf .
men men, idag har jag iaf vart i skolan trotts att jag var ledig! men vad gör man inte för skollunchen ( inte mycket)
nej men käkade lunch med agge och ninni. sen drog jag ner på stan med tove för att köpa nytt smink eftersom min lillebror lyckades slarva bort allt ! hur lyckas man?!
sen efter de var de bara att dra hem och byta om till jobbarkläder. började kl 14.00 och slutade 19.30.
det var en sån där skön dag att jobba på, lungt och skönt och inte så mycket att göra:)
efter jobbet drog jag hem och bara degade framför tvn, feting skönt!

Tjenamors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!