fucking shit

igår så drog jag amanda linnea angelica michelle och matilda ner till thorssan och fikade och snackade en massa skit, riktigt trevligt faktiskt :) sen så efter att ha suttit där så drog vi till arena och käkade pizza där.. fyfan vad smarrigt de var ! kände verkligen hur jag förtjänade de;P
sen så drog jag och tove hem till martin och kollade på fotbollen med chrille hampus martin danne och nidde..
efter fotbollen drog jag och chrille ut för att möta linnea angelica amanda och matilda så gled runt ett tag ute rätt så najs men kallt! snart blir det fan långkallingar 24/7!
efter de drog vi till martin igen och bara softade så var väll hemma runt 1 någon gång..
men satt uppe hela natten och lirade poker! nu är det inte långt kvar till "poker pro" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!