en och annan tanke

vissa saker är svårare en andra, känslor är nog det som jag tycker är jobbigast. jag vet verkligen inte hur man hanterar dem. det finns säkert dom ser mig som en hjärtlös och känslokall människa, det gör även jag. för dom som verkligen känner mig, vet att jag är en sån som inte öppnar mig för vem som helst, som säger hur jag mår och den som pratar om problem. det försöker jag undvika så gott jag kan.om jag inte kan hantera mina problem känslor hur ska då någon annan kunna det? den är en anledning till att jag inte vill berätta vad jag känner, sen vill jag inte blanda in nära i mina problem. dom har nog med problem, så varför ska jag ge dom en extra belastning för?.. men de finns en människa som verkligen förstår sig på mig och hon är nog den enda i världen som gör det,  behöver inte nämna namn.. visst att vi har växt i från varandra, men vi kommer alltid finnas för varandra och de är jag glad för. jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!