tisdag

sitter hemma nu och väntar på bussen som ska ta mig ut till dom mörka skogarna, nämligen till min morsa!
ska försöka få lite plugg gjort ikväll sen så vill ja bara komma bort från nynäs lite.
men de värsta av allt är att ja kommer missa desperate housewife, för er som inte vet så är de världens bästa serie, mitt liv, något som jag lever för, något som alltid får mig på bättre humör. ni kanske tycker de låter töntigt men tro mig de finns många runt om i världen som känner precis samma sak som ja gör, för just desperate housewife. ni sitter förmodligen och tänker nu " hur ska hon överleva sekunderna, minuterna,timmarna, dagarna och hela veckan ut tills reprisen visas". men då kom jag på en smart lösning,  jag ska be min kära morfar spela in avsnittet åt mig så ja kan se det i morrn istället. för er som avslöjar ett någe av vad som händer i kvällens avsnitt kommer jag personligen avrätta med en slö jävla fickkniv.



Kommentarer
Postat av: zuttan

fail. jag ska berätta allt som hände.

2008-11-05 @ 09:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!