random

ja jävlar, nu var det länge sen jag skrev nått i den här förbannade bloggen. men det är inte för ja har dissat "blogg trenden" utan för att min kära dator har gått sönder! rätt tragiskt men jävligt skönt, för har just insett att datorn är så jävla överskattad. förut kunde jag knappt leva utan den, var tvungen att sitta vid den minst 4 timmar varje dag. medans nu har jag varit utan dator i typ fem dagar och de har gått hur bra som helst! g

Min helg har varit kanon skön och slapp, i fredags låg jag bara hemma för mig själv och kollade på idol och tjockade mig, för skulle nämligen jobba hela jävla lördagen! först hade jag ett pass på kvantum från 12-18 sen efter de passet var de bara ta sig hem óch vila en timme för skulle även jobba hos farsan från 20,45-05,00, gick grymt till en början. blev dock för många redbull på förkort tid så höll på att tuppa av mitt under ruset när alla skulle ha sina jackor! men lyckades ändå hålla mig på benen. Efter jobbet var de bara att hoppa ner i sängen direkt. söndagen spenderades mest i sängen och chill med farsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!