torsdag

gud va jag önskar att allt vore som de var för ett år sedan, då när ja verkligen mådde bra trivdes med allt.
visst att de finns saker som ja verkligen vill ha kvar som jag har nu, men jag har snart nått botten.. sen finns det frågor som jag ställer mig varje dag, vad ska de bli av mig? vad håller ja på med? vem har jag egentligen blivit? var har min starka sida tagit vägen?
har svårt att sova om nätterna, just för att dom här frågorna snurrar runt i mitt huvud.. visst att jag kan på utsidan verka vara den personen som inte bryr mig om saker, en person som nästan alltid är glad, en person som inte har några problem i världen alls och en person som alltid mår bra. men på insidan döljer sig verkligen en person som är sårad som har massor av problem som egentligen inte alls mår så bra som utsidan visar.. men skenet kan bedra, vilket mitt har gjort..

Kommentarer
Postat av: tessie

<3!

2008-11-06 @ 20:48:47
URL: http://theresemadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!