05:57

nu sitter ja här vid datorn och rå steker en tidigt morgon och har inte sovit ännu och tänker för den delen inte göra de heller, för vad är de för mening att lägga sig nu om man ändå ska upp om några timmar? men men..

Idag efter skolan så drog jag tove fia sandra och tina ner till thorssan och frossade i oss massa smarrigheter( trevligt värre).. Sen efter de drog vi ut och mötte chrille nidde med fler chillade ute ett tag. Efter de så drog ja hem till tina där sandra och hon var å softade. Någon timme senare kommer även min kära vännina tove och gjorde oss sällskap.. De blev en hel del snack och en jävla massa flum + glass och annat gott ! Efter yttligare några timmar så kommer även sofia och joinar oss. Rökte vattenpipa spelade kort och flummade.
Sen runt tre halv fyra tiden så drar ja tove sofia ut och mötte några niggers och hänge med dom ah tills nu, har precis proppat i mig mackor och är jävligt rastlös..
Men ska sysselsätta mig med nått annat för detta sög

over and out


Kommentarer
Postat av: tina

OOM det var kul :D haha bäst! <3

2008-10-10 @ 22:51:34
URL: http://tinadeenfina.blogg.se/
Postat av: alfred

flummade hahahaha

2008-10-11 @ 14:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!