tisdag

just nu ligger jag tove och tessie mitt ute i skogen nämligen hemma hos morsan. riktigt mysigt, egen stuga som vi har pimpat upp elr egentligen min morsa och katt kai..
Tessie ligger och smeker tove på ryggen medans jag sitter här och blir nästan äcklad.. man kan seriöst tro att dom är flator, för tessie smeker verkligen tove med passion och ser verkligen ut som dom båda njuter. NEJ fy jag blir verkligen inte avundsjuk. har de mycket mysigare för mig själv.  tove sa precis " ta mig där de är jätteskönt" man kan ju undra vart tessie egentligen har sin hand, för de är för mörkt att se och vågar inte känna efter själv.
 
Nej nu fick jag nästan lite panik, klockan är snart ett och jag ska upp om fem timmar, för när man bor såhär ute på landet så måste man gå upp  typ 30 timmar innan skolan börjar. Så tove och tessie tyckte att de var smartast att ställa klockan på sex!? seriöst så tidigt har jag inte gått upp på dom senaste 18 åren..

purre


Kommentarer
Postat av: mändy

jodå, om du tänker efter

2008-10-23 @ 11:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!