jag ska aldrig!

- äta bajs
- hoppa från en höghjöd över 10 m
- döda någon med flit
- jobba med cpn
- behålla ett cp
- doppa ansiktet i kokande vatten
- bada bland spindlar
- kasta sten i glas hus
- ha sexuellt umgänge med en neger
- kommer tycka om kärleksbalader
- tycka om p12or
- översminkade småfjortisar
- äga ett marsvin
- ha sex mecd en tant
- låta mig utnyttjas
- våldta någon även om jag skulle vara sugen
- dyrka max von s!
- donerga organ
- skänka pengar till behövande om jag blir miljonär
- dricka mitt egna kiss eller någon annans för den delen
- sluta äta pizza
- raka av mig håret
- göra en brazilansk vaxning
- testa heroin
- föda ett barn vaginalt
- sluta använda läppsyl
- aldrig ge upp mina drömmar om att bli den bästa reptil forskaren i världen
- skära mig som ett emo
- gråta över spild mjölk
- svälja ett glas
- aldrig använda min katt som toapapper
- aldrig slicka någon med acne
- använda ett använd plåster
- åka buss med barnvagn
- bruka våld emot en gubbe/tant
- bruka ett tidelag
- ALDRIG sluta vara mig själv

JAG SKA ALDRIG VÄLJA ETT LIV I CELIBAT!

Kommentarer
Postat av: therese

hahaha wtf

2009-12-06 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!