merryxmaaaaaaaas

förlåt för min dåliga uppdaterning! sov hos hanna igår så jag skyller på de helt enkelt!
I morse blev jag väckt tio tror jag för jag och hanna bestämmde oss för att baka knäck nu på morgonen, så vi har redan hunnit varit på willys och nu är snart knäcken klara för att läggas på plåt! och klockan är fan bara halv tolv!

snart är de jul och de är väll inget jag direkt har längtat efter, förtutom julmaten då.. Men vi pumpar julmusik för fulla muggar , äter knäckebröd med julskinka, ljus tända, så en bra början till julstämming iaf..
Ja snart jävlar är de min födelsedag också, gudarnas vad jag längta:D!
så medans hanna fixar knäcken surfar jag runt på facen och här på bloggen..
nej nu känner jag att ja verkligen inte har något mer aatt skriva så gör som alla andra seriösa bloggare
xoxoxoxox i massooooooooor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!