en svensk, en jude och en tysk.

josevacker och jag sitter vid varsin dator och visar väldigt god kundservice medan en tysk man röjer sönder mead olika instrument..
innan försökte jag visa hur man skulle spela ukulele, och trodde jag var åtminstone lite musikalisk.
men nej, när heinz kom in fattade vi verkligen vad musikalisk innebär. tysken spelade precis en bit hur smoke on the water, och det var allt annat än dåligt. det står geni i hans panna.
trots att han har varit här i snart en timme och spelat bra måste vi ändå på något trevligt sätt
förklara att vi stänger om 1 minut. eftersom det är jossans pappa som äger butiken lägger jag ansvaret på henne, hoppas han bara inte är som hans landsman hitler.

peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!