som fan!

som jag skrev förut så såg jag inte alls fram emot praktiken, men det ändrades redan efter en halvtimma.
är super nöjd med personalen jag jobbar med dom är kanon sköna. Ni ska bara veta vad personalen sysslar med när det inte är några kunder i butiken ( ja de kan misstolkas )

Tisdag, började med att persentera mig och tobias visade mig runt i butiken vart allt låg och var lagret var osv. Sen visade niklas mig hur kassan funkade, inte alls så svårt som jag trodde. De enda krångliga var att ta emot fakturor.
Tog betalt av min första kund också, gick sjukt bra. så när dagen var slut hade ja sålt över 1000 kr fett nice!

Onsdag: Idag så började ja med att bara softa vid kassan kolla lite klipp på dator och gled runt, sen städade jag alla hyller och tvättade av alla varorna i butiken, så de var skinande rent. chilla i kassan lite, men de var sjukt lite folk idag så fanns knappt något att göra alls. lunchen tillbringade ja med chrillhoe, dannhoe och nils:)
Efter praktiken drog jag och sola hos farsan för att få lite avkoppling och nu ska jag snart äta, duscha sen sova vettni!

LaTERs

Kommentarer
Postat av: mändy

VAD GÖR PERSONALEN?

2009-01-19 @ 21:01:19
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!