jap

nu vecka och jag börjar bli sjuk:/....

För första gången på typ två tre veckor var jag i skolan dock inte på några lektioner, var tuvungen att dra dit för att lämna pengar till studentflaket. FAN snart är vi där, känns både bra och dåligt.. Efter skolan drog jag tessie danne och claes till arena och svullade lite, för ovanlighetens skull.
just nu är jag hemma och chillar med tpve, hon ligger i sängen och speccar tv och jag chillar vid dumburken..
så spenderar nog kvällen med henne om jag inte orkar dra ut och möta danni, för mår inte alls sådär super bra.
jaja nog om de..

det här är en bild som jag gjorde för många år sedan .
                      min "vän" hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!