sleeeptight

nu har jag och pappa precis kollat klart på seven, vilken rulle alltså. heeelt flippad men så bra uppstyrd film.
sköna mord och ett riktigt bra avslut på de hela. så ni som inte har sett den. gör det!



however så är kl snart tolv och jag är faktiskt trött. men ska lägga mig och kolla på en film ändå.
har länge tänkt att köpa en hdmi sladd till tvn från datorn, men det behövdes inte för pappa hade en lång rackare redan hemma. så där sparade jag dryga 300kr PAFF!! så nu ska ja för första gången inviga min dator och min tv med en hdmi kabel. fan vad naaaajs..

jag och hanna lagade pasta carbonara btw, blev riktigt lyckad! men jag antar att det var pga att de var jag som styrde upp den. har även ätit massa chips och dip och kollat på fångarna på fortet. 

nej nu over and out


Kommentarer
Postat av: hanna

haha styrde upp å styrde upp, hällde i den färdig gjorda såsen, fast de gjorde du ju iofs bra hihihi ;D pöööözzzzz

2010-08-31 @ 05:12:19
URL: http://hahaahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!