Godnatt

Igår var jag på julbord hos familjen sonntag, maten var utsökt och sällskapet var toppen. hade verkligen kul.
runt elva drog jag till tåget mötte Amanda införskaffade oss groggvirke drog hem till mig och lyssnade på musik, sen kom även michael och gjode oss sällskap. Runt halv 1 drog vi till oldbell och softade med ett gäng afrikaner som hade speling. Grym musik, sköna människor, dricka, spya . Sen drog vi återigen hem till mig låg och snacka sönder med amanda och michael däckade i soffan..




p.s, för första gången på mycket länge vaknade jag inte upp bakis .ÄLSKAR DIG AMANDA d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!