Aw

har verkligen blogg torka just nu, men de 'r nog bara för att jag är sjuk skulle jag kunna tro, eller jag hoppas det.



Jag har ett uppdrag som jag inte riktigt har lyckats slutföra ännu, supa en kär vän under bordet.. hur mycket jag än har försökt har jag aldrig lyckats i helgen försökte jag få hjälp men det, men lyckades ändå inte! denna tjej har verkligen bra självdisciplin, hon vet när man ska sluta dricka hon är helt enkelt inte som alla andra som super tills det tar stopp.. typ som jag. det är självklart hanna jag talar om..


"du är inte full om du kan ligga på golvet utan att hålla i dig"


bilder från helgen

Buddha






Kommentarer
Postat av: hanna

Bara för att jag är awesome :) bättre lycka nästa gång ;D

2010-02-16 @ 20:29:57
URL: http://hahaahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!