ingen rubik

ännu en dag man vaknar upp och känner " lever jag" "vad hände igår" "hur kom jag hem" ja ni fattar..
ännu en dag man verkligen mår som man förtjänar, mår verkligen dåligt på alla sätt.. tragiskt nog skulle man ändå upp och jobba kl 11, så  har kämpat hela dagen för att inte spy på mina kunder.. tror dom såg att jag inte hade alla hästar i hagen idag, håret ruffsig åt alla håll, osminkad, ser ut som ett vark.. inte för att jag brukar se så mycket bättre ut.. men idag var de riktigt illa!
how ever.. efter jobbet ska jag till morsan som fyllde år för ett tag sen, så vi ska ha släkt middag, känner mig riktigt pepp för det ! NOT.. men får ta mig en återställare så jag piggnar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!