Nattii

SENASTE
Personen du kysste?: seb
Personen du kramade?: pappa
Personen du tänkte på?: pappa
Personen som sov i din säng?: secret
Personen du hade sex med?: ...
Personen du skrev med på msn?: hanna
Djuret du köpte?: sylverster
Maten du åt?: en fet semla
Gången du spydde?: tre helger sen tror jag


KOMPISAR:

En kompis du saknar: tove
En kompis du älskar riktigt mkt: tove hanna amanda !
Din bästa kompis: tove, hanna
En kompis du glidit ifrån: rebecca ädel
En kompis du kommit nära: amanda

RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? önskar jag gjorde det
Vem såg dig senast naken? hm.. no ide
Biter du på naglarna? tyvärr
Var du full senast du hade sex? ja

Har du kysst en polis? i wish
Har du någonting att dölja?
massa :D
Kan du baka bröd? AAAAAAAAAA
Vet du hur man frostar av en frys? bara för jag är blod är jag inte dum

UTSEENDE
Hårfärg: orange
Ögonfärg: knall gröna
Längd: 1,75
Skostorlek: 36-37 kanske
Ålder: 20år

KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? garanterat inte
Gillar du någon? - aa
Vem? mig själv
Har du haft sex? hell yeah
Har du haft många förhållande? ett för mycket
Vad har du på dig nu? linne hotpants



VEM
vem är i rummet med dig? - ingen
Vem fick du senast sms av? - angelica
vem tänker du på nu? - mig själv
pratade du senast i telefon med? - morfar
vems hus var du senast i? - morsans längehet
vem önskar du var med dig nu? - max von schlebrugge
vem är din favoritsläkting? - morfar
vem i din skola går dig mest på nerverna? - går inte i skolan :(



VAR
var går du i skolan? - jobbbar
var är din telefon? -  i sängen
var är din mamma? - hemma hoppas jag
var sover du? - där jag somnar
var handlar du mest? - skräpmat
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? affären?
vart åkte du senast bil? hem
var i ditt rum är du? - i sängen



VAD
vad åt du senast? - semla
vad drack du senast?- mjölk
vad är det för färg på dina byxor? - har inga byxor
vad gillar du mest med skolan? - GÅR INTE I SKOLAN
vad har du på fötterna? - naket
vad är din favorit färg? - svart
vilken film såg du senast? - ser red dragon
vad hör du just nu? - tvn


HAR DU NÅGONSIN
sovit i en annan säng? - har sovit i många olika sängar
hånglat på en bio? - yes
hånglat i skolan? - ja
tyckt att din kusin är het? - när jag var yngre
sovit naken? - Ja
kört över hastighetsgränsen? - jajamen
målat om ditt rum? - yes
dansat framför en spegel? - dessvärre
dumpat någon? -
yapppp
hoppat in i en bil med folk du just träffat? - det har hänt
varit i slagsmål? - slagsmål och slagsmål har slagits
smugit ur ditt hus? - många gånger
haft känslor för någon som inte känt detsamma? - yes
hånglat med en främling? - japps
älskar eller saknar någon nu? saknar tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!