remeber me

nu har jag precis kommit upp ur ett varm bad, shit vad skönt de var.
en stund för sig själv och alla vet väll vad de innebär? nu skoja jag faktiskt.
juste är så jävla depp just nu alltså, kommer få jobba hela sommaren för att kommer bli återbetalningsskyldig en massa jävla pengar i sommar, eftersom jag har betalat för lite skatt ! då menar jag en STOR summa som kommer påvärka min thailands resa jag ska göra med hanna i nästa vinter. kommer få leva snålt, inte äta ute för ofta och dra ner på kröket, ska leva hemma i min källare helt själv där jag inte har några utgifter alls..

kvällen/natten kommer spenderas hemma hos mormor och morfar där jag befinner mig just nu, kände att jag inte pallade vara hemma med den "lyckliga" familjen har blivit för mycket nu under dom senaste dagarna..


however så är jag just nu alldeles för trött för att skriva några mer inlägg för idag. så over and OUT



Kommentarer
Postat av: amanda

hahhahhahahahahhahahahahahhahahahahhahaha kåtjossan asså

2010-02-25 @ 23:24:35
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!