Thank you

ville bara skriva ett inlägg om mina två absolut bästa vänner på hela jorden, Mormor & Morfar..

tack för att- jag få komma komma till er när jag mår dåligt
tack för att ni alltid- lyssnar på vad jag har att säga
tack för att ni alltid- ställer upp för mig
tack för att ni alltid- finns för mig
tack för att ni alltid- hjälper till
tack för att ni alltid- försöker förstå
tack för att ni alltid- försöker göra de bästa av situaitonen
tack för att ni alltid- har hämtat mig när jag har varit full och spytt
tack för att ni- alla gånger ni har kört mig
tack för alla- chokladkakor jag fick när jag var liten
tack för alla- underbara dagar på sjön
tack för alla- goda råd genom åren
tack för ni- tog hand om den största dagen i mitt liv (studenten)
tack för alla- mobiltelefoner jag har fått genom åren
tack för alla- påfyllnader till mobilen
tack för att du- morfar lät mig skriva ett abonnemag i ditt namn
tack för att du- mormor alltid städade mitt rum när jag var mindre
tack för att ni- uppfyllde min dröm att få en livs levande hund
tack för att- just ni två träffade varandra
tack för att ni- tycker om mig precis som jag är
tack för att ni- har gjort mig till den jag är

osv osv osv

Men framför allt

TACK FAN FÖR ATT JUST JAG HAR ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!