Trööött

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Ibland så
2. Har du sett din bästa vän gråta? Självfallet
3. Vad åt du senast? Macaron pudding som jag hade gjort
4. Har du fått någon komplimang idag? Jajamen
5. Har du varit med i en rättegång? Jepps
6. Är du polare med grannarna? Polare, men känner dom mycket bra 
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Måste ha varit med hanna
9. Har du haft en stalker? Nej det tror jag inte
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Tony och Rolle
11. Hur bra är din syn? UTMÄRKT
12. Var är dina syskon just nu? står i duschen tror jag
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att jag var på jobbet och att mina kompanjorer skämtade om massa så vaknade av att jag låg och as garva
14. Vem ringde dig senast? Din mamma
15. Vilken tid gick du upp imorse? 10.00
16. Vad ska du göra i helgen? hooka med amanda och vara med min girlfriend
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? haha okej;)<3
18. Vem är den senaste kändisen du tog a
19. Vad finns i din bakficka? har ingen bakficka
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Tjaffsade
21. Vad är det första du gör på morgonen? Kollar på mobilen
22. Vad ska du göra efter det här? soooova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!