trött

tröttheten smyger mig på mer och mer, fyfan alltså!

varit vaken mer en ett dyng och nu står jag och jobbar, försöker att hålla ögonen öppna och inte se allt för trött ut.

annars var gårdagen mycket trevligt, mötte upp tvillingarna efter jobbet drog en planka på freja, satt där och drack några öl, sen drog jag och satte mig vid agge elin matte timmy coh edvid.
drog vidare drack några öl till, sen fick alla för sig att vi skulle dra iväg och tälta, vilket vi också gjorde.

drog iväg på en skön strand vid järflotta, fixa värsta brasan.
drack ännu mer öl, har dock inte sovit en blund eftersom elin som låg brevid mig snarkade som ett gäng karar, så drog ut och la mig på stranden och fick sen sällskap av budda.

så idag mår man som man förtjänar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!