ångensten

ännu en kväll man ligger hemma och har söndags ångest.. gårdagen var väldigt rolig, den överträffade mina förväntningar..

kvällen började hemma hos hanna, fixade ordning oss drack lite sen cyklade vi hem till christian, där dom redan var i full gång.  stämmningen var verkligen på topp, fram tills att vi skulle till stor pub då langade både jag och hanna en del flippmode..
sen i regnet begav sig jag och adde till storpub och hookade upp med allt folk, en riktigt rolig kväll med skönt folk!
dansade oss helsvettiga. hookade upp med min kusin och pratade ut om en hel del grejer, känns otroligt skönt att ha honom.

vid halv fyra begav jag ámanda och staffan hem till amanda och däckade typ med en gång..

"MEN JOSSAN DU KAN JU SUGA"

en kommentar från chrilles übersköna morsa












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!