jag vill

sluta sluta sluta nu, ut och steka i solen innan den går ner, vill hem och bada, äta, kolla tv, sen sova och hoppas på att jag inte vaknar kl halv sex i morgon och slippa sova med trosor över ögonen för att de var för ljust ute..

jag: surt att jag har legat vaken sen halv sex i morse
hanna: fan vad segt
jag: Ja som fan
hanna: vaknade halv åtta å sen nu hihi
jag: skit väger som gör att jag inte kan sova
hanna: dra en mössa över huvudet
jag: har satt trosor över huvudet, rena dock
hanna: hahahahah

ja men vad skulle jag göra då!!! tog de första svarta jag kunde hitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!