swweeetttt morning

godmorgon godmorgon!

nu har jag äntligen vaknat till liv, pigg som en sång lärka!
orkade inte skriva något inlägg igår, var alldeles för trött efter att ha spenderat kvällen hos mormor och morfar med en massa våffelätandes och prat.. så vid nio gick vi hem så hade jag och far min lite quality time.
vi kollade på någon skön film på sf kanalen. sen efter den däckade jag rätt skapligt i sängen.

dagens planering:

  • ska packa ihop lite saker och bege mig hem till mamma
  • bada, tvätta håret och lägga ansiktsmasker
  • styra upp mig
  • sen vänta tills kl blir 5 och ta tåget in till stan

som sagt, kl 5 ska jag möta upp tina på tåget, sen i haninge möter vi upp sandra och i stockholm möter vi upp tessie vi ska in till stan och äta middag och ut på något kväll fik.
ska bli mycket roligt. det var så länge sen vi hookade upp de det blir myyys !







Kommentarer
Postat av: tessie

:D <3!

2010-03-26 @ 12:43:44
URL: http://theresemadelene.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!