woooaaowwo

oh är så hungri att jag skulle kunna äta upp en antilop!
eller en lång mask, "slemmig men mättade" det är precis vad jag behöver just nu..

pappa lagar en 3 rättersmiddag till familjen och har köpt skumpa och till vilken anledning? de har jag inte en aningn om faktiskt. börjar undra vilken sten han har slagit i . men gulligt iaf tycker jag nog allt.
ska bli spännande att se vad de blir för nått gott..

efter middagen ska jag hem till claes och dricka vin i mängder, ska dränka mina sorger, inte för att jag har några men iaf..  sen hoppas jag även på bra jävla väder i morgon för då ska jag och hanna ut och steka i solen! ska även kanske kanske upp och kolla på hennes hopptävlig, inte för att jag vill men känner att jag måste, ska visa att jag är en sann vän och hellre kollar på hennes hopptävling en att steka hemma i solen!
TRUE FRIEEEND!!!!!!!
nej mat dax, hoppas ni får en trevlig kväll för de ska jag försöka ha !

xoxoxoxooxoxoxoxoxoxooxoxxooXOXOXOX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!