Det är lättare att slåss för sina principer än att leva upp till dem.

nu är jag åter hemma igen. helgen har varit mycket bra. i fredags var det bio i kista med hanna och daniel.
såg saw 7 i 3d, jag tyckte den var bra. emn det tyckte inte daniel, men skit i det.
och lördagen bjöd på en minsagt rolig kväll. med förkrök/middag hos kim där det var ett mycket blandat umgänge, men det var inte helt fel det heller. stor pub var så där, keff musik men hade kul. tur att jag var full..




och såhär bra mådde jag och amanda dagen efter



SLITET fifan vad hårt de är att ligga på topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!