min katt är en egoist

ja det stämmer. alltid när jag kommer ner till mitt rum när han väl ligger i mitt rum, ligger han över heeeela sängen. så jag får försiktigt lägga mig allra längst in emot väggen och eftersom jag lider av klaustrofobi kan jag inte ligga längst in emot väggen. men är illa tvugen, annars går oskar i väg med ögon som skulle kunna döda. sen får jag stå ut med att han ALLTID ligger och juckar emot sängen, gnider sina tassar emot min arm sen juckar ner emot täcket. men eftersom detta har pågått i 14 år så har jag vant mig. bortsätt från de är han världens bästa skithög




fast just nu är han sjuk, hostar och nyser hela tiden. så får hämta papper var och varannan timme och be honom snyta sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!