5 september

ny vecka återigen, fan vad kul! i morgon ska jag på jobb interjuv de ska bli spännande, hoppas det går bra bara.

helgen har fasiken gått på tok för snabbt.
fredagen började med fotboll och öl med daniel och hanna, sen färskade hanna ut och jag och daniel drog hem till martin och kollade sista halvleken där. blev några öl och på tok försent, var nog inte hemma förrns typ aa 4.
lördagen vaknadet jag upp och var piss bakis, trotts att ja bara hade druckit drya 7 öl.
kämpade iaf in mig till haninge med amanda och daniel, fick med mig en plånbok och en bh.
drog sen hem till hanna åt tacos innan jag och amanda skulle jobba åt farsan på oldbell, var roligt som vanligt och tiden gick mycket snabbt.
sen drog vi hem till martin och satt där med ett gäng, kvällen slutade inte förrns 5 tror jag och låg vaken till halv nio. hade druckit på tok för mycket energi dryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!