Det är fult att tjäna pengar, men fint att vara rik

Fyfan vad jag inte är i fas. Jag hatar allt snack om depp hit och depp dit. Men nu känner jag verkligen att aa kanske inte mådde så bra som jag trodde att jag gjorde. Eller så är de bara en period jag har kommit in i. Låg fan och bölade hela natten igår utan någon som helst anledning. Men i dag känner jag mig lite bättre. Ska möta amanda snart vi ska göra lite ärenden på stan. Prata ut lite. Sen ska jag med hanna upp på hopp träning och slava lite. Kan vara skönt att komma upp till stallet. När hanna alltid har snackat om att hon tycker de är så avkopplande och att man glömmer bort problemen man har när man sitter på en häst har jag alltid tyckt de har varit skit snack. Men gud vad skön det är, man glömmer bort allt precis allt. Räcker med att bara borsta hästen så kopplar man bort allt. Ja ja nog om detta .

Later nu ska ja äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!