Viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge

vaknade kl 11.05 av ett sms av morfar där det stod " jag är utanför och väntar nu". Just jävlar, skulle ju ner och fixa presenter till mormor. så kastade mig upp klädde på mig och sprang ut till bilen och brummande ner till centrum. Hittade två riktigt fina presenter som hon kommer bli mycket glad över, för hoppningsvis. Kommer bli mycket bortskämd på sin 65års dag. Men det är hon värd. Efter det drog vi till alporto käkade en pizza. Sen drog vi ner en snabbis med alla 4 hundrar till norvik och nu ligger ja hemma i min soffa igen.

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!