ingen rubrik

Heelgen har varit grym och även första dagarna på veckan!

Fredags: Började med att jag och angelica satt och stekte på min balkong som vanligt, tropisk värme svetten rann osv.. Efter det duschade jag bytte om så drog vi hem till angelicas bror och krökade lite. Sen ringde linnea så drog jag och mötte upp henne och alina på konsum handlade krov med bröd och skulle sätta oss och grilla i svandamsparken, men konsum hade ingen grill så vi drog hem till mamma istället där vi hade balkong häng hela kvällen med tända ljus vin och mycket trevligt sällskap. Sen kom sara och joinade oss matilda johan och christan även michael och kevin drog vidare till trehörningen där det var bra drag hur kul som helst. Drog hem på morgonkvisten mådde skit bra dagen efter..

Lördags: Vaknade upp mådde som sören, drog och käkade pizza införskaffade oss mer öl drog hem till martin och började kröka lite för tidigt men det gick bra endå. Mötte upp alina drog till martin igen började dricka lite bärs, sen kom sanne också drog vidare till höjdgatan till tobias där det var en hel del folk, var riktigt kul där dock för mycket dricka. Jag och alina drog vidare till kroken där det var överfullt rätt segt drog tillbaka till höjdgatan sen hem..

Söndagen: Drog hem till hanna sen vidare till stallet med daniel drog till kvantum handlade grill saker drog till pappa och började grilla hur mysigt som helst! sen satt vi bara i solen och hade det nice..

Måndags: Igår mötte jag upp therese och sanne drog ut till ringvägen där vi mötte upp ett gäng. Låg och sola i några timmar drog hem handlade massa vin grill saker osv mötte upp alina linnea martin slacker. drog till mamma styrde upp det drog till pappa började grilla och lirade kubb sen kom även mimmie, matilda och angelica också så hade lite vinhäng på verandan innan vi drog i väg på golvhäng hemma hos matte på höjdgatan, blev dock lite för mycket dricka för min del så jag och tove drog hem till mig vid 00 och styrde mat och somnade tidigt mycket tidigt.

satan vad långt inlägg he he..



party tricket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!