look after you

Nu har jag äntligen lämnat in min kära datorn dock fick vi åka ända in till östermalm för det var den närmaste audio video butiken. Till min ära hade jag med mig min kära mormor, har haft hur trevligt som helst! Har gått runt hela stockholm typ. JUSTE! när vi hade lämnat in datorn så går vi förbi henrik hjelt jag började le och rodna som bara den och fick ett stort smile tillbaka lite sådär små lycklig, ja! Mormor bjöd på en god lunch inne på gallerian fick även en fin sjal av henne och köpte en bajsbrun tröja så jag är nöjd. Har även hunnit tagit hand om disken också och det var verkligen på tiden!.. nej nu ska jag hoppa ner i badet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!