2011-12-14

1. Hur gammal är du om fem år? 27, fml
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 174
4. Vilken var den senaste film du såg? tillsammans
5. Vem ringde du senast? Angelica
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Okej:) till kenny
7. Var är dagens planer? Specca film sen sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? för 5 min sen
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? har knappt sovit, hade sådan resfeber
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittade adams katt som jag blev förälskad i och som jag sedan fick!
14. Vilken är din favoritplats? Min stubbe i skogen
15. Vilken plats föredrar du minst? Hemma en söndagsångest dag
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? har absolut ingen aning, vill inte ens tänka på det..
17. Vad skrämde dig som barn? spindlar och handikappade
18. Vem fick dig att skratta senast? Mig själv, för att jag är så otroligt rolig
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? neej har faktiskt en
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Men lite också!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja när jag vill vara det
27. Vilken är din favoritglass? twister
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? sticka från nynäs
29. Tycker du om Kinamat? tja de duger i krig
30. Tycker du om kaffe? fyfan nej nej
31. Vad dricker du till frukost? mjölk eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Alltid vänstern
33. Kan du spela poker? Det händer
34. Tycker du om att mysa? Tjaa till och från..
35. Är du en beroendemänniska? Nej försöker iaf inte att vara det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yes
37. Vill du ha barn? tare som de kommer, men helst inte
38. Kan du några andra språk än svenska? typ lite engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Aa engång när tove tuppade av.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? alkohol
42. Äger du dyra smycken? Neej de gör jag nog inte
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en toast 
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj.. Måste nog ta och säga mig själv, eller min lillebror
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt ärr på knär som jag lyckades skaffa i somras när jag blev lite för full och skulle gå över ett staket, men snubblade halvvägs och landade på en sten.
47. Vad har du för ringsignal? pass out
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? självklart
49. Flirtar du mycket? neej, hur gör man?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I thailand
51. Kan du byta olja på bilen? neej
52. Har du fått fortkörningsböter? Neej kommer aldrig få det heller, ska inte skaffa körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? kråkflickan
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? niet
56. Dansar du i bilen? ibland, om de är röj
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? bandit tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Om falubygdens ost
59. När var du i kyrkan senast? ingen aning de är ett bra tag sen
60. Vilka personer utmanar du? mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!