En pang på uppdatering

Idag har jag och Helena ( Mats dotter ) Julpyntat och städat. Ställt ut tomtar överallt och klätt julgranen så nu har jag äntligen fått lite julkänsla dock fattas ju fortfarande snön. Men de är bara komma över det för snön lär ju inte komma ändå. Senare sen ikväll ska jag förbi hemma hos pappa och hjälpa honom och julstäda också, får se om jag kanske sover över där. ÅÅÅH snart är det den 25 åh då blir det fest för fulla muggar! Middag hos mormor och morfar och sen vidare på lokalfest kommer bli grymt! Synd dock att varken Daniela Linnea eller Tove inte kan närvara. Men de tar vi igen sen när ni kommer hem!! <3





Lite av vårat julpyntande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!