Riktigt knackig uppdatering!

Sry mates!

I onsdags taggade vi iväg på en kryssning som enligt mig var så grymt bra! Hade så kul trotts att jag spenderade mesta dels helt själv men det spelade mig ingen roll för jag var kung iaf. Dansade i ofantligt många timmar tillslut när dansgolvet sedan stängdes var jag helt sne i kroppen, vet inte om de hade med att göra om båten gungade eller om de var jag som dansade på något hel flummigt sett. Dagen efter slutade dessvärre inte lika bra, men det är absolut inget jag kommer dela med mig av här. Inte värt att lägga ner en tanke på ens..
Krökade på så fort man vaknade till blev en till konsken som slank ner sen var det bara hem och nanna kudden..

Fredagen bestod av vinmys hemma hos Daniela, var meningen att jag skulle ta det relativt lungt. Men som ni säkert vet finns det inget stopp, så höll igång till sju åtta.. Dagen där på så skulle jag egentligen ha firat Alina som fyllde 20år men var alldeles för sliten och trött så det blev en hemma kväll.. Det var min helg i stora drag, de som hände i mellan spar jag för mig själv..

Later fuxxer


en bild från kryssningen


Daniel i min fina tiara jag fick av Kenny & Jompa! Tack så fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!