Städningen

Städningen och pyntningen hos pappa har gått som förväntat när man har en lillesyster som är 15 och har pms 24/7 och en bror som är väldens mest oseriösaste människa.. När David ska pynta är det som att släppa lös ett retard (no offense) men så är det faktiskt. Han får så mycket som möjligt gjort på en kort tid sen hur det ser ut de orkar han inte engagera sig i. Han sätter alla julsaker på ett och samma ställe springer runt och muppar sig, sen när man ber om något lite  mer "avancerat"  kommer den vanliga standard repliken " aa jag gör det efter jag har skitit" Gudarna ska veta hur länge han har kört med den.... tvärt emot Isabell hon får så lite som möjligt gjort på så lång tid som möjligt och ber man om de mista lilla blir det ett jävla liv!

och nu hör jag henne gå och pusta frusta osv
" ååååh jag orkar inte"
Det hon har presterat ikväll är att putsa en liten badrums spegel KOM IGEN!!!

Tja det är tur att mina föräldrar har fått ialla fall ett perfekt barn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!