foxtrot uniform charlie kilo

I natt har jag drömt en riktig jobbig dröm. Drömde att Claes Daniel Martin Tim och någon mer sov över hos mig så dom låg ute i vardagsrummet och jag inne i sovrummet, men vad dom inte visste var att jag faktiskt låg där inne. Så dom passade på att langa väääärsta skitsnacket om mig, " fan vilken orre hon är" " jävla tönt" "hon är ju bränd" "har hon ens något innanför skallen" " alkis" ja you name it! Visserligen stämmer det in på mig, men hade ju hellre velat tagit det face to face, så jag går ut och blir heeeeeelt rabiat skäller ut dom ska försöka kasta ut dom, men det går sådär för jag var så jävla full när jag ställde mig upp så jag tubbade av. Så aa hela drömmen gick ut på att jag skulle försöka slänga ut dom ur lägenheten men gick väl si så där..



så jag passade på att langa värsta krokodiltårarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!