getting over you

I veckan ska jag få hem en träningscykel! äntligen säger jag bara, nu ska det förvinna några kilon här och där, iaf om magen bye bye bärskaggen, trotts att jag älskar dig så måste du väck!

Här hunnit med en promenix runt ringvägen med therese och angelica, skulle ha varit en pw egentligen men eftersom det var så fint väder gick vi lungt runt istället. Sen hem slaggade i några timmar åkte hem till mamma och mats åt kolla hockey sen somnade jag igen..  nu ligger jag hemma och ska kolla klart på en film.
skulle behöva somna nu egentligen för i morgon har jag tvättstuga kl 7 wiho!

LaTER fuck faces


bjuder på en porrigbild som jag tog i förrgår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!