Lambada

Idag har jag varit med David i haninge, han fick ju för snart ett år sen en födelsedags present som har blivit bortglömd. Jag skulle betala hans id kort så vi passade på idag när han var ledig och jag var ledig. Fick med mig ett par jeans en tröja en t-shirt och en fett snygg jacka, men som var lite för dyr känner jag. Var en vind jacka som gick på 799:- och den kommer nog inte ens värma en varm sommarkväll. Så åker nog in igen och lämnar tillbaka den och försöker hitta en ny som inte kostar lika mycket.

klickade även hem min första långklänning, eftersom det aldrig har varit något för mig.


Sommrig och nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!