leve the world behind

Just nu sitter jag och väntar på att min bad ska tappas upp ska lägga mig där och koppla av lite innan bb börjar!
missade min tvättid i morse och ingen är väl förvånad, iaf inte jag.. så ger det en ny chans i morgon kl 7 missar jag den ger jag upp. då får mamma ta över det ansvaret igen. Har varit i haninge idag med angelica. planen var den att jag skulle lämna tillbaka min jacka, men jag skiter i det. vart kär i den så då gör det inget att den kostade en del.


var på arbetsförmedligen idag också och satan vad dom trycker på en massa papper, inga miljövänner det där inte. Så i morgn ska jag ta en titt på vad det egentligen var dom gav mig. nej nu är badet klart LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!